Reserveer direct

Veelgestelde vragen

Menukaart

Hebben jullie een vertaling voor de menukaart?

Wij hebben een Engelse en Duitse vertaling van onze menukaart.

Ik heb een maagverkleining. Hebben jullie hier aparte tarieven voor?

Wij hanteren geen aangepaste tarieven. Wel adviseren wij om bij de vestiging te vragen om halve porties te serveren. Op deze manier kun je wel veel verschillende gerechtjes proberen. In overleg met de vestiging kan hier rekening mee gehouden worden.

Ik heb last van een voedselallergie. Kunnen jullie hier rekening mee houden?

Indien je bij jouw reservering aangeeft waar je allergisch voor bent, kunnen onze koks hier rekening mee houden. Daarnaast kun je zelf in onze allergenenwijzer zien wat je wel en niet mag eten.

Serveren jullie gerechten buiten de menukaart?

Wij serveren alleen de gerechten van onze menukaart.

Serveren jullie ook een kindermenu?

Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar serveren wij van zondag t/m donderdag tapas tegen een gereduceerd tarief van €10,-. Op vrijdag en zaterdag betaal je voor kinderen 4 t/m 11 jaar €15,-.

Serveren jullie ook Halal-vlees?

Wij serveren geen Halal-vlees.

Serveren jullie ook kraanwater?

Gezien onze prijsstelling serveren wij géén kraan- of leidingwater. Je kan wel voor jezelf of voor de tafel een flesje water bestellen.

Serveren jullie ook vegetarische gerechten?

Wij serveren vegetarische gerechten. Zie onze menukaart welke heerlijke gerechtjes wij op de kaart hebben staan.

Wat houdt onbeperkt in?

Zondag t/m donderdag kun je onbeperkt eten voor €19,50 op vrijdag en zaterdag betaal je €23,50 om onbeperkt te eten. Je kunt kiezen uit onze gehele menukaart.

OVERIGE VOORWAARDEN:

• MAXIMAAL 2 TAPAS P.P. TEGELIJK BESTELLEN

• DRANK EN DESSERTS VALLEN BUITEN HET ARRANGEMENT

• GROEPEN VANAF 10 PERSONEN IN OVERLEG

• VOOR NIET OPGEGETEN TAPAS BRENGEN WIJ € 2,50 PER TAPA IN REKENING

• GEZIEN ONZE PRIJSSTELLING SERVEREN WIJ GEEN KRAANWATER

• HEB JE EEN ALLERGIE? MELD HET ONS VOORAF

Groepsarrangement

Hoe gaat het reserveren van een groepsarrangement in zijn werk?

Als eerste vul je een reserveringsaanvraag in op onze website. Onze vestiging laat jou vervolgens weten of de datum beschikbaar is. Indien de datum akkoord is, dan word er gevraagd om de eerste 3 gangen van het arrangement samen te stellen middels een speciaal arrangementenformulier. Deze wordt per mail naar je toegestuurd.
In het geval de datum niet beschikbaar is, kijken we graag met jou naar de mogelijkheden voor een alternatief.

Kan ik met mijn groep een dessertarrangement afnemen?

Je kan het arrangement afsluiten met een feestelijk dessertarrangement. Dit arrangement kost €5,- per persoon en is uitsluitend te reserveren voor de gehele groep.

Kan ik met mijn groep een drankarrangement afnemen?

Er zijn bij verschillende vestigingen mogelijkheden. Neem contact op met de vestiging van jouw keuze om de wensen verder te bespreken.

Waarom moet de groep vooraf een menu samenstellen?

Om de gehele tafel gelijktijdig van heerlijke gerechtjes te voorzien, kies je vooraf 11 tapasgerechtjes uit verdeeld over 3 gangen. Hierna kan naar wens onbeperkt van de menukaart besteld worden.

Reserveren

Hoe geef ik wijzigingen door op mijn bestaande reservering?

Wijzigingen kunnen uitsluitend telefonisch worden doorgegeven. Kijk bij de vestiging van jouw voorkeur vanaf hoe laat zij telefonisch bereikbaar zijn.

Hoe kan ik reserveren?

Je kunt bij ons online reserveren t/m 9 personen, hiervoor ga je naar vestigingen

Wil je liever te woord worden gestaan of is jouw gezelschap groter dan 9 personen, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Kijk op de vestigingspagina van het restaurant van jouw keuze vanaf hoe laat zij bereikbaar zijn.

Reserveren per e-mail is bij ons niet mogelijk.

Hoe lang van te voren moet ik reserveren?

Dat is geheel afhankelijk van datum, het aantal gasten en de beschikbaarheid voor die dag. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om direct te reserveren op het moment dat je weet op welke dag en tijdstip je wilt komen dineren.

Moet ik reserveren of kan ik ook zo binnen lopen?

Reserveren is wenselijk, en verzekert je van een tafel. Echter zo binnen lopen is ook mogelijk. Bij drukte is er een kans dat je even aan de bar moet wachten of dat wij geen plaats hebben.

Vanaf hoe laat kan ik het restaurant van mijn keuze rechtstreeks telefonisch bereiken?

Onze restaurants werken met verschillende aanvangstijden voor de telefonische bereikbaarheid. Kijk op de betreffende vestigingspagina vanaf hoe laat je hen kan bereiken.

Bereikbaarheid

Hoe kom ik per openbaar vervoer bij de vestiging?

Al onze vestigingen bevinden zich over het algemeen in en rond het centrum van de stad. Voor de beste route en aansluitingen per openbaar vervoer verwijzen wij je graag naar http://www.9292.nl

Ik heb een vraag/klacht/opmerking. Waar kan ik dit melden?

Je kunt het hoofdkantoor per email bereiken via info@lacubanita.nl.
Heb je een vraag /klacht/opmerking met betrekking tot een bepaalde vestiging, neem dan contact op met deze vestiging.

Vanaf hoe laat zijn jullie telefonisch bereikbaar?

De tijden waarop wij telefonisch bereikbaar zijn, verschillen per vestiging. Kijk bij vestigingen voor de desbetreffende telefoonnummers en tijden.

November Filmmaand

Hoe lang is mijn e-ticket geldig?

Je kunt het e-ticket met het Madiwodo-bioscoopkaartje inleveren tot de datum die vermeld staat op het e-ticket. Met dit e-ticket kan 1 toegangskaartje voor 1 voorstelling op een maandag t/m donderdag worden aangeschaft bij alle bioscopen en bijna alle filmtheaters in Nederland.

Hoe lang is mijn voucher geldig?

Van 4 november 2019 t/m 29 februari 2020 kun jij jouw voucher op deze website verzilveren.

Ik heb een e-ticket aangevraagd, maar ik heb nog niks ontvangen.

Heb je alle stappen doorlopen en alle gegevens goed ingevuld? Is het e-mailadres dat je hebt opgegeven correct? Het kan zo zijn dat je e-ticket in je spambox terecht is gekomen. Heb je ook je spambox nagekeken en is het al langer dan 30 minuten geleden dat je het e-ticket hebt aangevraagd? Neem dan contact met ons op via acties@lacubanita.nl.

Mijn voucher is verlopen, kan ik het voucher verlengen?

Nee, het is niet mogelijk om je voucher te verlengen.

Overige

Ik heb iets te vieren en wil graag dat er iets extra’s wordt geserveerd of georganiseerd

Wij denken graag met jou mee over de mogelijkheden. Je kunt jouw wensen telefonisch bespreken met de betreffende vestiging. Kijk op de vestigingspagina vanaf hoe laat zij telefonisch bereikbaar zijn.

Ik wil graag werken bij La Cubanita, waar kan ik me aanmelden?

Als je bij ons wilt solliciteren kun je terecht op onze vacaturepagina of kun je een email sturen naar de betreffende vestiging.

Is er een kinderhoek aanwezig?

Wij beschikken niet over een kinderhoek in onze restaurants.

Is er een mogelijkheid om bij La Cubanita te lunchen?

Er zijn een aantal vestigingen welke lunch serveren. Kijk op de vestigingspagina om te kijken of de vestiging bij jou in de buurt ook lunch serveert.

Dinerbonnen

Moet ik bij (online) reserveren vermelden dat ik een dinerbon heb?

Als je online reserveert is dat niet nodig. Bij een telefonische reservering kan je het melden, dan wordt dit bij jouw reservering vermeld.

Verstrekken jullie dinerbonnen en hoe kan ik deze bestellen?

Je kan de dinerbon bij al onze restaurants kopen. De dinerbonnen dienen vooraf te worden betaald, de hoogte van het bedrag mag je zelf bepalen. Deze dinerbonnen zijn bij al onze La Cubanita vestigingen in te leveren.

Cuba's socials